Klantreacties
Home > Klantreacties

Klantreacties

De mening van de klant over de leverende organisatie ontstaat mede door het verschil tussen waargenomen en verwachte dienstverlening. Volgens Parasuraman (1988, zie ‘Modellen die werken’ bij publicaties) is de verwachte dienstverlening een gevolg van mond tot mond reclame, persoonlijke behoefte en eerdere ervaringen.

BITTI als leverende organisatie werkt continu aan het verbeteren van de feitelijke dienst, de externe communicatie en het op een lijn brengen van verwachtingen, perceptie en de feitelijke dienstverlening.

Wij helpen onze klanten met het verbeteren van organisatie, bedrijfsprocessen, inzet van medewerkers en ICT.
Wij doen dit mede aan de hand van de doelstellingen van onze klanten, veelal in lijn van de hiernaast afgebeelde doelstellingen elastiek.

Onze klanten helpen ons om onze dienstverlening steeds te verbeteren door het invullen klantevaluaties en het geven van klantreacties. Aan de hand van deze reacties kunt u de waargenomen in relatie tot de verwachte dienstverlening van BITTI nalezen.